Lisätty 13. kesäkuuta 2017

Yhdessä välittävä tulevaisuus

Yhdessä välittävä tulevaisuus-kirjoituskilpailu

”Kansalaisareena juhlistaa Suomen sataa vuotta Yhdessä välittävä tulevaisuus-kirjoituskilpailulla. Tarkoitus on keskittyä hyviin tekoihin ja kertoa tarina siitä, millainen vapaaehtoistoiminta tai vertaistuki sinua innostaa.
Tarinan aiheena voi olla spontaani tapahtuma, arkipäivän kohtaaminen, sinnikäs vaikuttamistyö tai jotain muuta, joka puhuttelee sinua. Voit kertoa omasta tai toisten toiminnasta.  Tai visioida vapaasti, millaista vapaaehtoistoimintaa ja vertaistukea tulevaisuuden Suomessa tarvitaan. Erilaisten tarinoiden myötä näkyy suomalaisen vapaaehtoistoiminnan ja vertaistuen voima.
Osallistumisaikaa on 31.8 asti.
-- Kymmenen parasta tarinaa kustakin sarjasta julkaistaan lokakuussa ja niistä yleisö saa äänestää suosikki tarinoitaan 10.10-10.11. Parhaat palkitaan 500€:n rahapalkinnolla.
Sarjoina ovat alle 18-vuotiaat nuoret, aikuisväestö ja maahanmuuttajat ja kielinä ovat suomi, ruotsi ja englanti.”
Lappilainen 20-21/2017

Erityislasten Omaiset ELO ry kannustaa vapaaehtoisiamme ja jäseniämme osallistumaan kilpailuun omilla arvokkailla tarinoillaan ja kokemuksillaan. ELO palkitsee osallistujansa mukavalla yllätyksellä sekä julkaisee luvan saatuaan tekstejä nettisivuillaan ja esitteissään.

Alla olevassa linkissä on tarkemmat osallistumisohjeet sekä lisätietoa kilpailusta:

Toimi näin:

1. Lähetä tekstisi ylläolevan linkin ohjeiden mukaan, kansalaisareena(at)kansalaisareena.fi tai Kansalaisareena ry, Kumpulantie 1 A 6. krs, 00520 Helsinki. (Sähköpostilla lähetettäessä osoitekenttään ja kirjeenä lähetettäessä kuoreen merkintä TARINAKILPAILU).
  2. Lähetä tekstisi myös ELOlle joko sähköpostitse tai postitse, verkostotyontekija(at)erityislastenomaiset.fi tai Pohjolankatu 10 a 1, 96100 Rovaniemi. ja Liitä mukaan tieto siitä, haluatko tekstisi julkaistavan nimelläsi vai nimimerkillä sekä yhteystietosi. Otamme sinuun sitten yhteyttä.