Lisätty 29. maaliskuuta 2021

klo 12-14 ja 17-19
Etäyhteyksin Teamsissa

Merja Kivimäen menetelmä
(Pohjautuu Pesäpuu ry:n Älyä Tunteet -koulutukseen)

Olen itse "kehittänyt ja soveltanut" työhöni ja opiskeluuni liittyvän tavan mm. tunnetaitojen vahvistamiseen. Tämän oppimani haluan jakaa kanssanne nuorsio- ja yhteisöohjaaja opintojeni näyttönä. Minulla on monen vuoden työkokemus erityisryhmien parissa. Olen opiskellut mm. erityispedagogiikkaa ja ratkaisukeskeisen neuropsykiatrisen valmentajan opinnot.

Tilaisuus on vuorovaikutteinen, ratkaisukeskeinen ja vapaamuotoinen. Sinulla voi olla kokemust tunnetaitotyöskentelystä tai olet muuten kiinnostunut aiheesta.
Tärkeintä on, että tulet paikalle.

Tilaisuus on tarkoitettu kaikille asiasta kiinnostuneille.

"Punaiset ja vihreät ajatukset joko rajoittavat tai rohkaisevat meitä kohtaamaan haastavia tilanteita."
Älyä tunteet -menetelmä auttaa lapsia ja nuoria haastavissa tilanteissa, kun jännittää, ahdistaa, pelottaa tai suututtaa. Sen avulla tutkitaan tunteiden, ajatusten ja käyttäytymisen välistä yhteyttä sekä autetaan lasta löytämään toimivia ajattelu- ja toimintatapoja haastaviin tilanteisiin.

Ilmoittautuminen 14.4. mennessä
ILMOITTAUDU TÄSTÄ