Lisätty 18. maaliskuuta 2014

Special Olympics -karnevaalit 9.–10.5.2014 Lohjalla

Special Olympics -karnevaalit

9.–10.5.2014 Kisakallion Urheiluopisto, Lohja

Suomen Vammaisurheilu ja -liikunta VAU ry ja Kisakallion Urheiluopisto järjestävät Special Olympics -karnevaalit 9.–10.toukokuuta 2014 Lohjan Kisakalliossa (Kisakalliontie 284). Karnevaalien teemana on ”Taitoa ja motoriikkaa”. Karnevaalit ovat käynnissä molempina päivinä klo 11.00–15.00. Tapahtuma on avoin kaikille kehitysvammaisille liikkujille.

Karnevaaleissa voi kokeilla lukuisia eri lajeja: keppicurlingia, melontaa, kirkkovenesoutua, kyykkää, sulkapalloa, pihatennistä, boccea, petanqueta, frisbeegolfia, mölkkyä, salibandya, koripalloa…

Paikan päällä voi osallistua myös motorisia taitoja testaaviin KTK-taitotesteihin ja tutustua Special Olympics -kisojen tunnelmaan juoksukilpailussa.

Karnevaalit on koko Special Olympics -perheen yhteinen tapahtuma, joka sopii niin matalankynnyksen liikkujille kuin lajiosaajille.

Molempina päivinä on mahdollisuus kokeilla kaikkia tarjolla olevia lajeja. Ruokailla voi klo 12.00–14.00 omaan tahtiin lajikokeilujen lomassa.

Tule viettämään mukava päivä

liikunnan parissa!

Osallistumismaksu: päivähinta 20 euroa/hlö, sisältää lounaan. Hinta majoittumisen kanssa (1 yö) 95 euroa/hlö, sisältää täysihoidon.

Huom! Huoneita rajallinen määrä.

Ilmoittautumiset 15.4. mennessä ja lisätiedot: Kisakallion Urheiluopisto, Virpi Palmen, puh. 040 455 2852, virpi.palmen@kisakallio.fi

Lisätietoja.