Lisätty 26. syyskuuta 2016

Soveltava taitoluistelu Rovaniemellä 1.10 alkaen

Rovaniemen Taitoluistelijat Ry järjestää vaihtoehdon kaikenikäisille soveltavasta liikunnasta kiinnostuneille. Mikäli siis omaat minkä tahansa liikuntaa rajoittavan tekijän tai kehitysvamman, olet tervetullut osallistumaan soveltavan taitoluistelun ryhmäämme Jääkiteisiin. Edellytyksenä kuitenkin on, että pystyt pysymään pystyssä itsenäisesti jonkin jäälle tuotavan apuvälineen tai avustajan kanssa. Tarvitset mukaasi vain luistimet, kypärän ja lämpimät vaatteet.

Ryhmä järjestetään lokakuun alusta 1.10.2016 maaliskuun loppuun 25.3.2017 ja harjoitukset ovat kerran viikossa lauantaisin klo 13:15-14:05. Seura järjestää jokaiselle luistelijalle oman avustajan tunnin ajaksi, mikäli luistelijan oma henkilökohtainen avustaja ei pysty tulemaan itse jäälle. Vastuuvalmentaja on myös mukana auttamassa varusteiden pukemisessa ja riisumisessa.

Ilmoittautuminen:
Rovaniemen Taitoluistelijat Ry:n nettisivuilla sähköisellä taitoluistelukoulun ilmoittautumislomakkeella. Mikäli kiinnostuksesi heräsi, kannattaa toimia nopeasti, sillä mukaan mahtuu 10 ensimmäistä ilmoittautunutta luistelijaa. Harrastus tulee maksamaan yhteensä 160€. Jos olet yli 15 -vuotias, ole yhteydessä vakuutusasioiden suhteen ryhmän vastuuvalmentajaan.

Lisätietoja ryhmän vastuuvalmentajalta:
Stiina Mäkelä, stiina.makela@hotmail.com