Lisätty 27. helmikuuta 2017

Soveltava talviliikuntapäivä ke 22.3.2017 Ounasvaaralla

Hei!

Soveltava talviliikuntapäivä Ounasvaaralla Soveltava talviliikuntapäivä järjestetään keskiviikkona 22.3.2017 klo 9.00.00-15.00 Ounasvaaran hiihtokeskuksessa. Tapahtumassa on mahdollisuus kokeilla erilaisia sovellettuja talviliikuntamuotoja ohjaajien opastamana ja avustamana.

Talviliikuntamuotoja pääsevät testaamaan Rovaniemen alueen integroidun opetuksen ja pienryhmäluokkien oppilaat. Koululaiset tulevat tapahtumaan porrastetusti klo 9 - 14. Perheillä, erityisyhdistyksillä, fysioterapian asiakkailla, päiväkodeilla, oppilaitoksilla ja toimintakeskuksilla on mahdollisuus osallistua tapahtumaan klo 13 - 15. Pystylaskettelun / murtomaahiihdon välinevuokra on 8 € / osallistuja. Muuten tapahtuman on maksuton ja kaikille ilmoittautuneille on lisäksi tarjolla makkara ja mehu.

Päivän aikana on tarjolla pysty- ja kelkkalaskettelua, lumikenkäilyä, poroajelua sekä erilaisia leikkejä ja pelejä. Jokaisella toimipisteellä on oma ohjaaja, joka neuvoo ja avustaa tarvittaessa.

Talviliikuntapäivän järjestävät yhteistyössä Rovaniemen kaupungin liikuntapalvelut, Ounasvaaran hiihtokeskus, Lapin ammattiopisto, Lapin ammattikorkeakoulu, Solia ja Malike.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset to 2.3.2017 mennessä kaupungin liikuntapalveluihin:

katriina.merkkiniemi@rovaniemi.fi