Lisätty 27. toukokuuta 2019

Perheiden luontoviikonloppu, Saariselkä 23-25.8

Yhteistyössä Leijonaemojen Perhe edellä puuhun– hanke ja Erityislasten Omaiset ELO ry:

Toivotamme kaikki erityislapsiperheet lämpimästi tervetulleiksi perheiden luontoviikonloppuun Saariselälle!

Viikonlopun aikana touhutaan yhdessä ulkona ja metsässä muiden erityislapsiperheiden kanssa, saadaan uusia ystäviä ja rentoudutaan iltanuotiolla ja saunan lämmössä.

Ohjelma räätälöidään osallistujien toimintakyvyn mukaan, kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä, miten huomioimme teidän perheenne ja millaisia toiveita teillä on viikonlopulle!

Tapahtumaesite (pdf)

Tarkempi ohjelma julkaistaan myöhemmin.

Toiminta tapahtuu pääosin ulkona, joten huomioittehan sään mukaiset varusteet. Tapahtumassa ei ole lastenhoitoa. Jokainen osallistuja on vastuussa omasta turvallisuudestaan eikä osallistujia ole vakuutettu järjestäjän toimesta. Vanhemmat ovat koko tapahtuman ajan vastuussa lapsistaan, huolehtivat lastensa liikkumisesta tiloissa ja ohjelmaan osallistumisesta.

Ilmoittaudu mukaan 31.7. mennessä : Mukaan mahtuu 12 perhettä ja etusijalla ovat Leijonaemojen ja ELOn jäsenperheet. Jos tapahtumaan on hakijoita enemmän kuin paikkoja on tarjolla, tällöin paikat jaetaan ensin etusijalla olevien kesken ja sen jälkeen ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittaudu: https://leijonaemot.fi/tapahtuma/perheviikonloppu-saariselka/

Osallistumismaksu 40 €/aikuinen (lapsista ei peritä erillistä maksua). Hintaan sisältyy ohjelman lisäksi ruokatarjoilut ja majoitus 2-4 hengen huoneissa tai perheittäin. Osallistumislasku lähetetään ilmoittautuneille sähköpostilla ja se tulee olla maksettuna eräpäivään mennessä. Tapahtumaan osallistuminen vahvistuu maksusuorituksella ja maksamattomat varaukset vapautetaan eräpäivän jälkeen ja jaetaan varasijoille oleville tai uusille ilmoittautujille ilmoittautumisjärjestyksessä.

Tiedustelut:

toimisto@leijonaemot.fi tai puh. 040 482 0279