Lisätty 25. helmikuuta 2016

Paula Kivelä ELOlla työkokeilussa huhtikuuhun asti

Hei!

Olen Paula Kivelä ja täytän pian 22 vuotta! Olen asunut koko ikäni Rovaniemellä, mutta ammattikoulun suoritin asumalla viikot Ylitorniolla. Valmistuin keväällä 2014 leipuri-kondiittoriksi, mutta vaikean työllistymisen vuoksi päädyin pohtimaan alan vaihtoa ja nyt jotenkuten päätös on tehty.

ELOlle päädyin 2014 syksyllä vapaaehtoistyöhön, kun oman alan töitä ei löytynyt ja työkokeiluiden muodossa tehdyt leipomotyöt olivat pätkittäisiä, joten halusin tehdä työtä, josta palkkiona on hyvä mieli ja tunne, että on tuottanut omalla työpanoksellaan muille ilon ja onnistumisen hetkiä. Vapaaehtoistyön kautta olen ollut mukana avustamassa niin alle kouluikäisten, nuorten kuin myös aikuisten ryhmissä.  Olen tehnyt Kelan työkokeiluita niin erityistä tukea tarvitsevien lasten ja nuorten parissa, kuin päiväkodilla. Työ erityislasten ja- nuorten parissa on opettanut minua niin paljon, että olen suunnitellut kouluttautuvani lastenohjaajaksi ja sen jälkeen erityislasten ja -nuorten ohjaajaksi.

Tällä hetkellä olen ELOlla työkokeiluissa ja olen tykännyt jokaisesta työpäivästä todella paljon. Jokainen päivä on erilainen ja työilmapiiri on loistava! Työkokeilu päättyy huhtikuussa, joten vielä ehdin kokea monta mukavaa työpäivää ja kohtaamaan monta erilaista ihmistä.

Harrastan kuntosalilla käyntiä, leipomista, lukemista ja kirjoittamista. Tykkään myös hyvistä keskusteluista ystävien kanssa.

Mahtavaa keväänalkua jokaiselle ja toivottavasti näemme ELOn tapahtumissa!