Lisätty 01. maaliskuuta 2021

Ovet-valmennus® erityislasten vanhemmille

Aika: pe 21.5. – su 23.5.2021
Paikka: Villa Säikkärä, Raanujärvi

Napapiirin Omaishoitajat ry järjestää yhteistyössä Erityislasten Omaiset ELO ry:n kanssa Ovet-valmennuksen erityislasten vanhemmille. Valmennukseen voi osallistua yksinhuoltajat, toinen vanhempi tai molemmat vanhemmat yhdessä. Lasten osallistuminen viikonloppuun ei ole mahdollista, koska lastenhoitoa ei ole järjestetty.

Valmennuksessa käsitellään mm. omaishoitajuuden tunnusmerkkejä, yhteiskunnan palveluja ja tukimuotoja sekä muutoksen kohtaamista. Lisäksi valmennuksessa tuetaan vanhempien hyvinvointia ja voima-varoja sekä pohditaan vertaistuen merkitystä.

Valmennukseen osallistuvilta ei edellytetä kunnan kanssa solmittua omaishoitosopimusta eikä yhdistysten jäsenyyttä. Ohjaajina toimivat Katri Mustakangas Napapiirin Omaishoitajat ry:stä sekä Eveliina Johansson-Kivioja Erityislasten Omaiset ELO ry:stä. Lisäksi mukana on ammattilaisia osallistujien tarpeista ja toiveista riippuen.

Tarjoamme osallistujille valmennuksen, materiaalin, majoituksen sekä ateriat valmennuspäivinä. Osallistujan tulee perua osallistumisensa yllättävän esteen sattuessa. Joudumme perimään 50 euron maksun peruuttamattomasta osallistumisesta kulujen kattamiseksi.

Hakemukset 9.5 mennessä: TÄSTÄ LINKISTÄ

Lisätietoja: