Lisätty 26. elokuuta 2014

Tunturi-Lapin ELOtoiminta

Erityislasten Omaiset ELO ry. järjestää Tunturi-Lapissa vanhempien vertaistuki-iltoja syksyllä 2014. Mukana ELOlta Riikka, Eveliina ja Pia.

Lämpimästi tervetuloa mukaan yli kuntarajojen, uudet sekä aikaisemmin mukana olleet perheet!

Onko sinulla vammainen, pitkäaikaissairas tai erityistä tukea tarvitseva lapsi? Kaipaatko vertaistukea ja voimaantumista sekä kokemusten vaihtoa samanlaisessa elämäntilanteessa olevien perheiden kanssa?

TULE MUKAAN ELO-TOIMINTAAN LÄHELLÄ SINUA!

Klikkaa kuva suuremmaksi

ELOvanhempien vertaistuki-illoissa erityisperheiden vanhemmat voivat tavata toisiaan, jakaa kokemuksia ja arjen vinkkejä sekä saada tukea jaksamiseen. Voit tulla kuuntelemaan, keskustelemaan ja olemaan mukavassa seurassa. Illat ovat maksuttomia ja tarjolla on pientä purtavaa.

ELOn toimintaan ovat tervetulleita kaikki vaikka perinteinen yhdistystoiminta ei kiinnostaisikaan. Toimintaan osallistuminen ei sido perheitä ja lähtökohtana on mukava yhdessä tekeminen toinen toistamme tukien!

”Mielekästä tekemistä ja uusia kokemuksia lapselle ja vanhemmalle sekä samassa elämäntilanteessa olevien kohtaamista” (ELO-vanhempi 06/11)

ELOn tarkoitus on tukea perheitä, joissa on yksi tai useampi erityistä tukea tarvitseva lapsi tai nuori. ELO tarjoaa vertaistukea ja virkistystoimintaa erityislapsiperheille Rovaniemen lisäksi Tunturi- ja Itä-Lapin kunnissa; Enontekiöllä, Muoniossa, Kittilässä, Kolarissa, Sodankylässä, Kemijärvellä ja Sallassa.

KITTILÄSSÄ

2.9.2014 KLO 18–20

Päiväkoti Muksula, Havutie 2, 99100 Kittilä

ENONTEKIÖLLÄ

3.9.2014 KLO 18–20

Ounaslomat, iso huvila, Ounastie 1, 99400 Enontekiö

MUONIOSSA

4.9.2014 KLO 18–20

Harrinivan Lomakeskus, Revontulikota

Harrinivantie 35, 99300 Muonio

KOLARISSA

11.9.2014 KLO 18–20

Jussintien päiväkoti Jussintie 4, 95900 Kolari

Lisätietoa ja Ilmoittautuminen iltoihin

1.9. mennessä Riikalle 040 197 6060,

riikka@erityislasteomaiset.fi

Lisätietoa ELOn sivuilla:

TAPAHTUMIIN VOI OSALLISTUA YLI KUNTARAJOJEN.