Lisätty 23. helmikuuta 2017

Lapin aurinkopäivät Ylläksellä

Lauantaina 1.4.2017 klo 10 alkaen

Tervetuloa viettämään mukavaa ulkoilupäivää Ylläkselle!

Tervetuloa perheet ympäri Lappia mukaan koko perheen tapahtumaan ulkoilemaan Ylläkselle, Ylläsjärven puolelle. Päivä on tarkoitettu ELOn jäsenperheille. ELO tarjoaa lapsille ja nuorille pizzapuffet lounaan klo 12-14. ELO avustaa lasten ja nuorten osallistumista, jolloin on mahdollisuus ostaa koko päivän hissilippu alle 12-vuotiaat hintaan 14€ (normaalihinta 24€) ja yli 12-vuotiaat hintaan 18€. Koko päivän hissiliput aikuisille ELOn kautta 28,50€ (normaalihinta yli 12 -vuotiaat 41,50€). Alle 6-vuotiaat laskettelevat kypärä päässä ilmaiseksi. Välinevuokra -50% Jemes Sportin listahinnoista. Perheen ulkopuolinen avustaja saa tulla mukaan maksutta. Keycardin hinta 3€. Lippujen varaus ELOn kautta etukäteismaksulla.

Pakkasraja -20 astetta.

Päivä toteutetaan yhteistyössä Suomen Vammaisurheilu ja -liikunta VAU ry:n kanssa.
VAU ry järjestää klo 10-16 laskettelun opetusta liikuntarajoitteisille pystyssä, kelkalla tai apuvälineiden avulla, hyödyntäen MALIKEen apuvälineitä. ELOn jäsenille soveltava hiihtokoulu maksaa 10€, muille 20€.  Ilmoittautuminen laskettelun opetukseen: Jarno Saapunki, p. 040 737 5882, jarno.saapunki@vammaisurheilu.fi

ILMOITTAUTUMINEN 27.3. mennessä:
Hanna, P. 044 097 8080, aluetyontekija@erityislastenomaiset.fi