Lisätty 20. huhtikuuta 2018

Kolarin hanketalon avoimet ovet 27.4 klo 10-14

Kolarin kunnan Hanketalon väki kutsuu kaikkia kuntalaisia tutustumaan vilkkaaseen hanketyöhön, ideoimaan yhdessä, saamaan sparrausta ja neuvontaa omille hankeideoille, kuulemaan elinvoimapalveluiden ajankohtaiset kuulumiset sekä herkuttelemaan munkilla ja simalla.

Kolarin kunnan hankkeissa kehitetään Tornion-Muonionjokea kansainvälisesti tunnetuksi kalastusmatkailukohteeksi, kehitetään koulujen yrittäjyyskasvatusta, kehitetään mallia luonnontuotteiden hyödyntämiseen ja jalostamiseen Kolarissa, kehitetään Kolarin kylien opasteita, tarinoita, tapahtumia ja markkinointia sekä kurotaan umpeen digikuilua ikäihmisten ja sähköisten palveluiden välillä.

Avoimien ovien päivänä kohtaat hanketalolla kehitysjohtaja Johanna Koivumaan, projektiasiantuntija Asta Hakson, projektipäälliköt Eveliina Nivan, Elias Teriön, Kaisa Kylä-Kailan, Jyrki Vaattovaaran, Kati Huttusen, Laura Hokajärven ja Tapani Ruokojärven, Leader Tunturi-Lapin toiminnanjohtajan Nina-Maria Möykkysen ja hankesihteeri Salla Saariniemen sekä Erityislasten Omaiset ELO ry:n aluetyöntekijän Hanna Pikkaraisen.

KLIKKAA KUVA ISOMMAKSI