Lisätty 04. marraskuuta 2016

Kolarin ELOperheiden tapaaminen yhdessä VAUn kanssa maanantaina 7.11 klo 17.30-19.30!

Kolarin ELOperheet!

Maanantaina 7.11. klo 17.30-19.30 koko perheen tapaaminen järjestetään yhteistyössä “Suomen Vammaisurheilu ja -liikunta VAU ry:n” kanssa leikkimielisen soveltavan liikunnan kokeilun merkeissä. Liikutaan yhdessä vanhempien kanssa Lukion salissa osoitteessa Jokijalantie 43.

Tapaamisessa on mahdollisuus kokeilla matalan kynnyksen pelejä, kuten sisäcurlingia, bocciaa, puhallustikkaa ja pöytäpelejä. Luvassa myös muita sovellettuja pelejä, kuten maalipalloa, istumalentopalloa, liikunnallista Afrikan Tähteä ja kanalinkoa. Lisäksi kokeiltavana on vatsalauta ja muita soveltavan liikunnan apuvälineitä, esim. kypäräpuhelimet.

Klo 17.30-18.30 liikutaan VAUn työntekijän Jarno Saapungin johdolla, ja klo 18.30-19.30 otetaan iltapalaa ja rupatellaan!

Kaikki rohkeasti mukaan testailemaan, sillä puhallustikka ja liikunnallinen Afrikan Tähti kuulostavat hauskalta touhulta! Myös iso-vanhemmat ovat lämpimästi tervetulleita!

Ilmoittautumiset Hannalle, jotta tiän varata sopivasti iltapalaa!

Hanna Pikkarainen

aluetyöntekijä