Lisätty 31. tammikuuta 2020

Kolari ELOvanhempien vertaisryhmä

PERUTTU 23.3.

Haluaisitko tutustua toisiin erityislasten vanhempiin?
Haluaisitko jakaa kokemuksia ja saada vinkkejä toisilta?

Tervetuloa Kolarin ELOvanhempien vertaisryhmään!

Maanantai 24.2., 9.3., 23.3. ja 20.4.
Klo 17:30-19 Nuorisotila Laguuni
Kahvitarjoilu
Tapaamisessa mukana ELOtyöntekijä

Erityisperheeksi määritellään perhe, jossa on yksi tai useampi erityistä tukea tai hoivaa tarvitseva lapsi tai nuori. Diagnosoidut tai diagnosoimattomat tuen tarpeet voivat olla fyysisiä, psyykkisiä, neurologisia, kielellisiä tai sosiaalisia. ELOvanhempien vertaisryhmään ovat tervetulleita kaikki erityisperheiden huoltajat, jotka ovat kiinnostuneita jakamaan kokemuksiaan vertaisryhmässä.

24.2. Henkilökohtaisen tuen mahdollisuudet. Tilaisuudessa etänä läsnä Jukka Palokangas, Kuntoutuspalvelu Pajun perustaja ja Erityislasten Omaiset ELO ry:n hallituksen jäsen.

9.3. Vaali aivojasi: Oma aivoterveys, liikunta ja ravinto. Tilaisuuden sisältö räätälöity erilaiseksi kuin syksyllä 2019 pidetylle mielen hyvinvointi-illalle eli tilaisuuteen voivat osallistua kaikki aiheesta kiinnostuneet riippumatta siitä, oliko läsnä edellisellä kerralla. Tilaisuudessa läsnä Katja Kunnari, Lapin Muistiyhdistys ry.

23.3. Omaishoidon nykypäivä. Satu Uusimaa, Länsipohjan Omaishoitajat ry. tilaisuudessa läsnä

20.4. Asiantuntijana Petteri Huhtamella, Erityislasten Omaiset ELO ry:n verkostotyöntekijä. Aihe tarkentuu  myöhemmin, esimerkiksi kriisit, vanhemmuus, vuorovaikutus ja miestyö ovat Petterin vahvaa osaamisalaa.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen
Miia 044 097 4040 tai miia@erityislastenomaiset.fi