Lisätty 26. elokuuta 2014

Itä-Lapin ELOtoiminta

Erityislasten Omaiset ELO ry. järjestää Itä-Lapissa vanhempien vertaistuki-iltoja syksyllä 2014. Mukana illoissa ELOn työntekijät Riikka, Eveliina ja Pia.

Lämpimästi tervetuloa mukaan yli kuntarajojen, uudet sekä aikaisemmin mukana olleet perheet!

Onko sinulla vammainen, pitkäaikaissairas tai erityistä tukea tarvitseva lapsi? Kaipaatko vertaistukea ja voimaantumista sekä kokemusten vaihtoa samanlaisessa elämäntilanteessa olevien perheiden kanssa?

TULE MUKAAN ELO-TOIMINTAAN LÄHELLÄ SINUA!

Klikkaa kuva suuremmaksi

ELOvanhempien vertaistuki-illoissa erityisperheiden vanhemmat voivat tavata toisiaan, jakaa kokemuksia ja arjen vinkkejä sekä saada tukea jaksamiseen. Voit tulla kuuntelemaan, keskustelemaan ja olemaan mukavassa seurassa. Illat ovat maksuttomia ja tarjolla on pientä purtavaa.

ELOn toimintaan ovat tervetulleita kaikki vaikka perinteinen yhdistystoiminta ei kiinnostaisikaan. Toimintaan osallistuminen ei sido perheitä. Toiminnan lähtökohtana on mukava yhdessä tekeminen toinen toistamme tukien!

”Mielekästä tekemistä ja uusia kokemuksia lapselle ja vanhemmalle sekä samassa elämäntilanteessa olevien kohtaamista” (ELO-vanhempi 06/11)

ELOn tarkoitus on tukea perheitä, joissa on yksi tai useampi erityistä tukea tarvitseva lapsi tai nuori. ELO tarjoaa vertaistukea ja virkistys-toimintaa erityislapsiperheille Rovaniemen lisäksi Tunturi- ja Itä-Lapin kunnissa; Enontekiöllä, Muoniossa, Kittilässä, Kolarissa, Sodankylässä, Kemijärvellä ja Sallassa.

KEMIJÄRVELLÄ

17.9.2014 KLO 18–20

Askeltalo

Särkeläntie 4

98100 Kemijärvi

SALLASSA

9.10.2014 KLO 18–20

Sallan rajakievari

Savukoskentie 12

98900 Salla

Ilmoittaudu mukaan iltoihin 9.9. mennessä

Eveliinalle 040 197 5050, eveliina@erityislasteomaiset.fi

Lisätietoa ELOn sivuilla: http://erityislastenomaiset.fi/toiminta/elon-toiminta/

TAPAHTUMIIN VOI OSALLISTUA YLI KUNTARAJOJEN.