Lisätty 27. tammikuuta 2017

Invalidiliitto ja Kynnys järjestävät YK:n vammaissopimus käyttöön! -kurssin lähipäivän Rovaniemellä 22.3.

Invalidiliitto ja Kynnys järjestävät YK:n vammaissopimus käyttöön! -kurssin lähipäivän Rovaniemellä 22.3 klo 12 - 16:30 Kulttuuritalo Korundissa, Lapinkävijäntie 4.

Lähipäivänaikana saat ajankohtaista tietoa sopimuksesta mm. sopimuksen pääperiaatteet ja miten yksittäinen vammainen ihminen voi siitä hyödyntää. Voit halutessasi jatkaa sopimuksen opiskelua verkkokurssilla 27.3-30.4, jossa tutustut tarkemmin sopimuksen sisältöön, merkitykseen ja historiaan, tunnistat vammaisten ihmisten oikeudet ja opit keinoja niiden edistämiseksi. Lähipäivän aikana tutustutaan myös verkkokurssiin ja sen toimintaan.

Kouluttajina lähipäivässä Invalidiliiton lakimies Henrik Gustafsson ja Kynnyksen lakimies Liisa Murto.

Hinta 10 € Invalidiliiton ja Kynnyksen jäseniltä, vammaisneuvoston jäseniltä 20 €  ja muilta 40 €. Osallistumismaksu sisältää lähipäivän lounaan ja kahvin.

Invalidiliitto korvaa jäsenten matkakulut julkisen kyydin mukaisesti tai omalla autolla 20 snt/km ja kyydissä olevasta 5 snt/km. Taksi tai invataksin käytöstä on sovittava etukäteen toimistosihteeri Tarja Lukjanovin kanssa.

Ilmoittautuminen 1.3 mennessä www.invalidiliitto.fi/jarjestokoulutus
tai toimistosihteeri Tarja Lukjanov p. 044 - 765 0668.