Lisätty 17. joulukuuta 2020

Haetaan järjestöavustajaa ELOtiimiin

Järjestöavustaja, Erityislastenomaiset ELO ry.

ELO eli Erityislasten Omaiset ELO ry on vuodesta 2000 toiminut lappilainen vertaistukiyhdistys yli diagnoosi-, kunta- ja järjestörajojen. Erityisperhe on perhe, jossa on yksi tai useampi erityistä tukea tarvitseva lapsi tai nuori.

Yhdistyksemme on saanut avustusehdotuksen STEAn paikka auki -avustusohjelman rahoituksesta vuodelle 2021 ja haemme järjestöavustajaa ELOtiimiin. Lisätietoa avustusohjelmasta: https://www.stea.fi/stea-avustukset/avustusohjelmat

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittää omia työelämävalmiuksiasi ja vahvistaa osaamistasi. Paikka auki -avustusohjelman mukaisesti sinun tulee työnhakijana täyttää seuraavat kriteerit: olet korkeintaan 29-vuotias etkä ole työelämässä tai tutkintoon johtavassa koulutuksessa. Avustusohjelma on kohdennettu vaikeasti työllistyville nuorille. Työsuhde on määräaikainen (yksi vuosi). Työ alkaa helmikuussa tai sopimuksen mukaan edellyttäen avustusehdotuksen vahvistumista.

Työtehtäviisi voi kuulua esimerkiksi erilaiset toimistotyöt, ryhmien ja tapahtumien järjestämiseen liittyvät tehtävät, avustavat tiedotustehtävät sekä muita yhdistyksen yleishyödyllisiä tehtäviä. Koulutusvaatimusta tehtävään ei ole, mutta odotamme sinulta kiinnostusta yhdistystoimintaan, taitoa toimia ihmisten kanssa, oma-aloitteisuutta, tietoteknistä osaamista, valmiutta ilta- viikonlopputyöskentelyyn sekä matkustamiseen. Työnkuvaa rakennetaan työntekijän vahvuuksien, taitojen ja mielenkiinnon kohteiden mukaan.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV 20.1.2021 mennessä osoitteeseen eveliina@erityislastenomaiset.fi
tai Erityislastenomaiset ELO ry, Pohjolankatu 10 as 1, 96100 Rovaniemi

Tiedustelut: klo 14-16 Eveliina Johansson-Kivioja, vastaava verkostotyöntekijä, p. 040 197 5050.

Lisätietoja yhdistyksestä: www.erityislastenomaiset.fi