Lisätty 28. tammikuuta 2020

Haetaan järjestöavustajaa ELOtiimiin

Järjestöavustaja, Erityislastenomaiset ELO ry.

ELO eli Erityislasten Omaiset ELO ry on vuodesta 2000 toiminut lappilainen vertaistukiyhdistys yli diagnoosi-, kunta- ja järjestörajojen. Erityisperhe on perhe, jossa on yksi tai useampi erityistä tukea tarvitseva lapsi tai nuori.

Yhdistyksemme on saanut avustusehdotuksen STEAn paikka auki -avustusohjelman rahoituksesta vuodelle 2020 ja haemme järjestöavustajaa ELOtiimiin. Lisätietoa avustusohjelmasta: https://www.stea.fi/stea-avustukset/avustusohjelmat

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittää omia työelämävalmiuksiasi ja vahvistaa osaamistasi. Paikka auki -avustusohjelman mukaisesti sinun tulee työnhakijana täyttää seuraavat kriteerit: olet korkeintaan 29-vuotias etkä ole työelämässä tai tutkintoon johtavassa koulutuksessa. Avustusohjelma on kohdennettu vaikeasti työllistyville nuorille. Työsuhde on määräaikainen (yksi vuosi). Työ alkaa maaliskuussa tai sopimuksen mukaan edellyttäen avustusehdotuksen vahvistumista.

Tehtäviisi kuuluu erilaiset toimistotyöt, tiedottaminen, ryhmien ja tapahtumien järjestämiseen liittyvät tehtävät sekä muita yhdistyksen yleishyödyllisiä tehtäviä. Koulutusvaatimusta tehtävään ei ole, mutta odotamme sinulta kiinnostusta yhdistystoimintaan, taitoa toimia ihmisten kanssa, oma-aloitteisuutta, tietoteknistä osaamista, valmiutta ilta- viikonlopputyöskentelyyn sekä matkustamiseen. Tehtävät täsmentyvät osaamisesi ja vahvuuksiesi mukaan.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV 23.2.2020 mennessä osoitteeseen eveliina@erityislastenomaiset.fi
tai Erityislastenomaiset ELO ry, Pohjolankatu 10 as 1, 96100 Rovaniemi

Tiedustelut: klo 14-16 Eveliina Johansson-Kivioja, vastaava verkostotyöntekijä, p. 040 197 5050.

Lisätietoja yhdistyksestä: www.erityislastenomaiset.fi