Lisätty 21. syyskuuta 2018

Haetaan aluetyöntekijää

ELO eli Erityislasten Omaiset ELO ry on vuodesta 2000 toiminut lappilainen vertaistukiyhdistys yli diagnoosi-, kunta- ja järjestörajojen. Erityisperhe on perhe, jossa on yksi tai useampi erityistä tukea tarvitseva lapsi tai nuori.

Haemme yhdistykseemme ALUETYÖNTEKIJÄÄ. Työntekijän toiminta-alueena on viisi Lapin ELOkuntaa. Kunnat määrittyvät tarkemmin työsuhteen alkaessa. Palkattavan henkilön asuinpaikka ja/tai kontaktit vaikuttavat toiminta-alueen määrittelyssä. Työtä on mahdollista tehdä Rovaniemeltä käsin, mutta paikallinen tuntemus Lapin pienemmästä kunnasta katsotaan eduksi.  Toimimme Rovaniemen lisäksi kymmenessä Lapin kunnassa: Enontekiöllä, Inarissa, Kemijärvellä, Kittilässä, Kolarissa, Muoniossa, Pellossa, Sallassa, Sodankylässä ja Tornio.

Työtehtävät

Työntekijä toteuttaa valmista toimintasuunnitelmaa. Työmme perustana on perheiden voimavaroja vahvistava työote. Työ on kokonaisvaltaista järjestötyötä. Toimenkuvaan kuuluu erilaisten vertaisryhmien toteuttaminen ja ohjaaminen. Lisäksi aluetyöntekijän tehtävänä on yhteistyöverkoston tukeminen viidessä Lapin kunnassa.

Sinulla on

-   Alaan soveltuva koulutus (esim. sosiaali-, terveys- tai kasvatusala) ja työkokemus.

-   Ajokortti ja valmius ilta- ja viikonlopputyöskentelyyn sekä matkustamiseen.

Odotamme

-   Hyviä käytännön ATK- taitoja PC- ja Microsoft-ympäristössä.

-   Kykyä sekä itsenäiseen että tiimityöskentelyyn.

-   Joustavuutta ja taitoja ryhmänohjaukseen.

-    Mahdollisesti omakohtaista kokemusta elämästä erityistä tukea tarvitsevan lapsen tai nuoren kanssa.

-    Hyvät suulliset ja kirjalliset (raportointi, tilastointi, sähköiset välineet) ilmaisutaidot.

Tarjoamme sinulle

Motivoivan ja merkityksellisen työn mukavassa ja kehittämismyönteisessä työyhteisössä. Joustavan työajan.

Työehdot

Työsuhteen kesto on 7 kuukautta, mahdollisuus toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen, mikäli rahoitus vahvistuu. Työsopimuksessa noudatetaan 4 kk:n koeaikaa. Työ alkaa 1.11.2018 tai sopimuksen mukaan. Palkkaus on sosiaalialan järjestöjen TES:n mukainen. Työtä on mahdollista tehdä myös osa-aikaisesti.

Tervetuloa mukaan ELOtiimiin!

Hakemukset ja CV palkkatoivomuksineen viimeistään 28.9.2018 mennessä osoitteeseen eveliina@erityislastenomaiset.fi tai Erityislasten Omaiset ELO ry, Pohjolankatu 10 as 1, 96100 Rovaniemi. Kuoreen merkintä ”aluetyöntekijä”.

Tiedustelut: Eveliina Johansson-Kivioja, vastaava verkostotyöntekijä, p. 040 197 5050 (arkisin klo 14–17).

Lisätietoja yhdistyksestä: www.erityislastenomaiset.fi