Lisätty 10. lokakuuta 2013

ELOperheiden vertaistukimatka 4.-6.10.2013 Ylläksellä

ELOperheille tarkoitettu vertaistukimatka järjestetään Ylläksellä, Lomakeskus Seitassa 4.-6.10.2013. Matka järjestetään Tukilinjafoorumin apurahalla.

Matka on tarkoitettu 10-15 Erityislasten Omaiset ELO ry:n jäsenmaksun 2013 maksaneille jäsenperheille. Viikonlopussa ovat mukana myös koulutetut vapaaehtoiset ELOvertaisperheet. Matkan tavoitteena on tarjota erityistä tukea tarvitsevien lasten ja nuorten perheille vertaistuellinen elämysviikonloppu. Viikonlopun ohjelma löytyy alhaalla olevasta ”Lisätietoja” – kohdasta. Ohjelma tarkentuu perhevalintojen jälkeen.

Viikonlopun omavastuu on 30 €/ELOperhe. Matkat kustannetaan 0,20 / km 40 €:n omavastuuosuuden ylittävältä osalta (max 200 €/perhe). Yhteiskuljetus järjestetään tarvittaessa.

Hakeminen: Matkalle haetaan vapaamuotoisella lyhyellä hakemuksella 16.8.2013 mennessä. Kertokaa perhehakemuksessanne 1) Lyhyt kuvaus perheestänne sisältäen erityistarpeenne, 2) Perheenne yhteystiedot, 3) Perheenne vertaistukimatkan toiveet/odotukset/haaveet, 4) Milloin ja missä viimeksi perheenne on ollut tuetulla lomalla, sopeutumisvalmennuskurssilla tai vastaavalla matkalla.

Lähettäkää hakemus vertaistukimatkan työryhmälle joko sähköpostitse karjalainen.erja@gmail.com tai kirjepostina osoitteeseen Erityislasten Omaiset ELO ry., ”vertaistukimatka”, Pohjolankatu 10, 96100 Rovaniemi. Perhevalinnat tehdään 31.8.2013 mennessä.

Lisätietoja: Erja Karjalainen, karjalainen.erja@gmail.com tai 040-571 1993

Lisätietoja.