Lisätty 13. lokakuuta 2020

ELOn kokemusasiantuntijavalmennus 14.-15.11.

Tervetuloa Kokemukset käyttöön -ELOn kokemusasiantuntijavalmennukseen lauantaina 14.11. klo 12-18 ja sunnuntaina 15.11. klo 10-16 Leirikeskus Leirikariin, Leirikarintie 29 Rovaniemi

Valmennus on suunnattu kaikille Erityislasten Omaiset ELO ry:n kokemustoiminnassa mukana oleville ja mukaan haluaville, joilla on oma tai läheisen kokemus erityisyydestä.

Valmennuksen tarkoituksena on lisätä valmiuksia ja antaa välineitä ELOn kokemuksellisena asiantuntijana toimimiseen ja oman kokemustarinan ja -tiedon turvalliseen jakamiseen. Valmennuspäivinä läpikäydään kokemusasiantuntijana toimimisen perusteita, työstetään omaa kokemustarinaa ja pohditaan eettisyyteen ja hyvinvointiin liittyviä teemoja. Valmennus antaa valmiudet ELOkokemuspuhujana ja ELOvertaisperheenä toimimiseen.

Koulutus on maksuton. ELO tarjoaa valmennuspäivinä osallistujille ruuan ja kahvit. Lauantaina Leirikarissa on mahdollisuus illanviettoon, saunomiseen ja/tai ilmaiseen yöpymiseen.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot 6.11. mennessä:

Petteri 0401976060 tai petteri@erityislastenomaiset.fi

Pyydämme kaikkia osallistujia kiinnittämään erityishuomiota hyvään käsihygieniaan. Jos huomaat hengitystieinfektion oireita ennen tapahtumaa, niin olkaa yhteydessä osallistumisenne peruuttamiseksi. Tarjoamme osallistujille kasvomaskeja sekä käsidesiä ja muistutamme kaikkia asianmukaisista turvaväleistä.

Suurempi tiedote