Lisätty 04. syyskuuta 2018

ELOliikuntakerho Sodankylässä

Haluaisitko tutustua ja tavata toisia erityislapsiperheitä sekä voimaantua toisten seurasta? Toivoisitko löytäväsi oman porukkasi, jossa jakaa kokemuksia ja saada vinkkejä toisilta perheiltä?

Tervetuloa ELOliikuntakerhoon!

Kerhossa liikunnan ilosta nauttii koko perhe, eli kerho on suunnattu lapsille ja nuorille sekä heidän vanhemmilleen. Ohjelmassa on mm. rentoa pelailua, pallottelua ja erilaisia leikkejä. Mukaan tarvitset reipasta mieltä sekä sisäliikuntavarusteet (sisäliikuntakengät tai tossut, t-paita, verkkarit) ja juomapullon.

keskiviikkoisin klo 18-19
19.9. urheilukenttä
10.10. / 7.11. Sodankylä-Instituutin sali (Kaarrostie 12, käynti LAO:n pääoven kautta)

Kerho toteutetaan Erityislasten Omaiset ELO ry:n ja Sodankylän kunnan yhteistyönä. Ohjaajana toimii Jani Uusitalo, 040 025 7958. Lisätietoja ELOtoiminnasta Marilta, 040 197 6060, verkostotyontekija@erityislastenomaiset.fi.

ELOliikuntakerhoon ovat lämpimästi tervetulleita kaikki erityistä tukea tarvitsevat lapset ja nuoret perheineen – niin toiminnassa mukana olevat kuin uudet perheet! Kerho toimii yli diagnoosirajojen ja on kaikille avoin ja maksuton.

AVAA KUVA ISOMMAKSI