Lisätty 04. maaliskuuta 2021

ELOn jäsenperheiden
AURINKOPÄIVÄ
Lauantai 10.4. klo 11, Luosto

Tervetuloa ELOn jäsenperheet ympäri Lappia ulkoilemaan Luostolle. ELO tarjoaa lapsille ja nuorille lounaan Lapland Hotels Luostotunturissa sekä hissilipun yhteishintaan 15€. Avustajat ja alle 6-vuotiaat ilmaiseksi. Aikuisen hissilippu jäsenhintaan 15€ (normaalihinta 39,50€) ja aikuiset voivat ostaa lounaan omakustanteisesti hintaan 20€.

Lippujen varaus ELOn kautta etukäteismaksulla. Toimitamme laskun ilmoittautumisajan päätyttyä sähköpostitse. Perheen ulkopuolinen avustaja saa tulla mukaan maksutta.

Välinevuokra 15€/hlö/vrk (normaalihinta 35€). Välineiden vuokraus itsenäisesti vuokraamossa ilmoittamalla siellä olevansa ELOlainen.

Päivä toteutetaan yhteistyössä Suomen Paralympiakomitea ry:n kanssa. Suomen Paralympiakomite ry järjestää klo 11 alkaen laskettelun opetusta liikuntarajoitteisille pystyssä, kelkalla tai apuvälineiden avulla, hyödyntäen MALKIKEen apyvälineitä. ELOn jäsenille soveltava hiihtokoulu maksaa 10€m muille 20€. Ilmoittautuminen laskettelun opetukseen: jarno.saapunki@paralympia.fi / 040 737 5882

Paikkoja rajoitettu määrä. Pakkasraja -20 astetta.

Ilmoittautuminen 31.3. mennessä
bit.ly/aurinkopaiva

Aurinkopäivä on suunnattu Erityislasten Omaiset ELO ry:n jäsenille.

TULOSTETTAVA ESITE