Lisätty 11. toukokuuta 2017

Hyvä rovaniemeläinen perhe, tervetuloa vaikuttamaan! Mitkä ovat perheenne kolme toivetta paikallisille toimijoille?

Kerro toiveesi maanantaihin 29.5. mennessä osoitteessa:

Kyselyllä selvitetään, millaista järjestöjen, yhdistysten ja seurakunnan järjestämää toimintaa ja tukea rovaniemeläiset lapsiperheet kaipaavat. Kyselyyn voivat vastata perheet, joissa on alle kouluikäisiä lapsia syksyllä 2017. Mukana olevat toimijat hyödyntävät tuloksia kehittäessään toimintaansa niin, että ne palvelevat perheitä entistä paremmin.

Kyselyyn voi vastata vain kerran ja vastaamiseen menee aikaa noin 10 min. Halutessasi voit osallistua arvontaan, jossa on mahdollisuus voittaa joko MLL:n tai ELO:n tilat lasten syntymäpäiväkutsuja varten. Syksyllä 2017 järjestetään tilaisuus, jossa tuloksista kerrotaan perheille ja kaikille Rovaniemellä lapsiperheiden parissa toimiville.

Mukana olevat toimijat:
- Erityislasten Omaiset ELO ry
- Lapin ensi- ja turvakoti ry/Vauva- ja pikkulapsiperheiden avopalvelu
- MLL:n Lapin piiri/Vertaistoimintaa kumppanuudella -hanke
- Rovaniemen seurakunta/lapsi- ja perhetyö.

Kysely toteutetaan yhteistyössä Lapin Sosiaali- ja terveysturvayhdistyksen Järjestötieto järjestykseen -hankkeen kanssa.

Lisätietoja: Mervi Saukkoriipi, mervi.saukkoriipi(a)mll.fi, 050 313 5225.

KLIKKAA KUVA ISOMMAKSI