Lisätty 19. tammikuuta 2017

ADHD- ja ADD-lasten vanhempien vertaistukiryhmä

Onko lapsesi ylivilkas? Onko hänellä haasteita keskittymisen ja vilkkaiden takia kotona, koulussa, sosiaalisissa suhteissa? Tuntuuko sinusta joskus siltä, että olet arjen ongelmien kanssa yksin? Kaipaatko seuraa ja kanssaihmisiä, jotka elävät samankaltaista elämää ja ovat kokeneet samoja asioita elämässään?

Parhaimmillaan vertaisryhmä tarjoaa mahdollisuuden jakaa kokemuksia ihmisten kanssa, jotka ymmärtävät ja antavat käytännön vinkkejä arjessa selviytymiseksi. Vertaisryhmässä voit vaihtaa ajatuksia luottamuksellisessa ja toisia kunnioittavassa ilmapiirissä.

Rovaniemellä käynnistyy vertaisryhmä, joka on suunnattu vanhemmille, joiden lapsella on adhd tai add. Osallistuaksesi ei kuitenkaan tarvita diagnoosia, vaan oma kokemuksesi lapsesi haasteista ja tuen tarpeesta riittää. Ryhmän ohjaajana toimii vertaisohjaaja.

Ryhmä alkaa la 4.3. ja tapaamisia on noin joka toinen viikko, la 27.5. saakka (yhteensä kuusi kertaa). Mahdollisesta jatkosta sovitaan yhdessä ryhmäläisten kanssa. Ryhmä käynnistyy aluksi suljettuna eli osallistujamäärän täyttyessä siihen ei enää kevätkaudella oteta uusia osallistujia. Toivommekin ryhmäläisiltä sitoutumista tapaamisiin.

TULE MUKAAN VERTAISRYHMÄÄN!

Paikka: Erityislasten omaiset, ELO ry (Pohjolankatu 10, Rovaniemi)

Ajankohta: lauantaisin alkaen 4.3. klo 13-15

(muut ajankohdat 18.3., 1.4., 29.4., 13.5., ja 27.5.)

Lisätietoja ja ilmoittautuminen: 28.2. mennessä sähköpostitse eveliina@erityislastenomaiset.fi Voit ilmoittautuessasi kertoa myös lyhyesti mahdollisista toiveitasi, joista toivoisit ryhmässä keskusteltavan.